Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Kozlík_

7. 12. 2009 15:02
Vidím to jinak

Cituji autora:"Informační technologie by měli učit lidé mladí, kteří mají přehled mezi nejnovějšími komponentami a umí programovat v aktuálních programovacích jazycích."

Cílem školy by nemělo poskytnou znalosti, které za 5 let zastarají, protože to nebude to nejnovější. Domnívat se, že někdo učí hůře, protože učí verzi prog. jazyka 10.1 kdežto mladý kolega vyučuje vyšší verzi 11.5 je dosti omyl. Než studenti absolvují, budou zatím nové verze. Skutečné vzdělání, které má škola dát, tak rychle nezestárne. Matematika - základy se nemění, totéž se učí studenti na technikách dnes co před 50 a snad i 100 lety. Přibylo řada nových věcí, ale k ty jsou zpravidla významné jen pro matematiky, možná fyziky. Informační technologie - zásady tvoření algoritmů zůstávají stále stejné, stejně jako podstata počítačů. Tj. že stroj rozeznává 2 možnosti, 0 a 1. V programovacích jazycích jistě vývoj je. Leckdy jde ale o vývoj v rámci trhu, ne o skutečný přínos. Např. styl programování jako je v Delphi je

0 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2991x
Autor blogu vystudoval znalostní inženýrství na FIT ČVUT v Praze. Aktuálně pracuje jako datový analytik a .NET vývojář v jedné softwarové firmě.