Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Názor je subjektivní pohled na nějaký objektivní problém. Odstranění této subjektivní stránky, či pokus o sjednocení různých pohledů na nějaký problém, vede vlastně ke zrušení

názoru.

2 0
možnosti
JH

J61a48n 28H55n66í38z28d66i39l

10. 4. 2016 17:40

Souhlasím, ono asi nejde ale úplně o to vytvořit nějaký absolutní názor, který bude správný. Spíš to povede k vytvoření strukturovaných názorů z různých ideových směrů na jednom místě, tak, aby to bylo pro lidi stravitelné.

Mám takovou naději, že to lidem pomůže vytvořit si vlastní rozumnější názor, a uvědomit si, že svět není černobílý. Třeba je to naivní představa, ale minimálně to pomůže mně. Rád se zamýšlím nad ostatními aspekty problematiky, které mě předtím nenapadly. :-)

1 0
možnosti
JB

Komplexně kompletní názor. To bych také rád vlastnil, ale zjistil jsem, že to nejde a navíc, nikdo to neposlouchá a je vždycky nekomplexní, ba i kompletně špatný. Ale snaha je dobrá.R^

1 0
možnosti
LN

...sorry...ale asi jsem to nepochopil...

0 0
možnosti
JH

J23a49n 62H50n81í29z25d45i24l

10. 4. 2016 12:09

Nevadí, třeba pochopíte z prvního tématu.

Zkrátka plánuji psát strukturované blogy, které budou pokrývat co největší množství pohledů a názorových směrů. Důležité bude, že se na struktuře budou podílet i čtenáři v diskuzi, na základě kterých budu doplňovat onu strukturu. Sám jsem zvědavý na výsledek. :-)

1 0
možnosti
Foto

Zatím co vy si děláte starosti s kvalitou blogu, vegetuje tu plno jiných takyautorů, kteří napíšou bez skrupuléíkdejakou volovinu a ještě to obhajují a nesouhlasící napadají.

Bacha, ať se nenakazíte. :-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2991x
Autor blogu vystudoval znalostní inženýrství na FIT ČVUT v Praze. Aktuálně pracuje jako datový analytik a .NET vývojář v jedné softwarové firmě.