Jan Hnízdil

Autor blogu vystudoval znalostní inženýrství na FIT ČVUT v Praze. Aktuálně pracuje jako datový analytik a .NET vývojář v jedné softwarové firmě.  
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2991x

Jan Hnízdil

Pocta Karlu Dražskému a jemu podobným

Již pár měsíců se zajímám o hledání svých předků, historie a příběhů svého rodu. A musím říct, že jsem nikdy předtím nevěřil, jak vzrušující tento koníček může být. Pan Karel Dražský sice s mojí rodinou nic společného (bohužel) neměl, ale byl to natolik zajímavý člověk, že jsem se o něm rozhodl napsat článek.

24.10.2009 v 23:31 | Karma: 15,80 | Přečteno: 1258x | Diskuse| Politika

Jan Hnízdil

Vládce snů

3.díl veleúspěšné povídky :-), bez přečtení předchozích dílů nemá smysl číst... Jinak samozřejmě předem děkuji za jakoukoliv kritiku.

14.9.2009 v 20:21 | Karma: 5,95 | Přečteno: 1287x | Diskuse| Poezie a próza

Jan Hnízdil

Sprostá slova

Začíná se už od opravdu útlého věku a já se ptám: „Kam na to ty děti choděj?“

5.1.2008 v 14:35 | Karma: 18,52 | Přečteno: 2081x | Diskuse| Společnost

Jan Hnízdil

Klaus nebo Švejnar… není to jedno?

Tento blog není o tom, aby porovnával jednotlivá "pro a proti" kandidátů na prezidenta. Spíše ukazuje na to, že prezident je vlastně celkem zbytečný.

5.1.2008 v 9:15 | Karma: 14,86 | Přečteno: 1822x | Diskuse| Politika

Jan Hnízdil

Silvestr – aneb k čemu televizi?

Po krásně prožitém Silvestru mě napadla myšlenka, proč vlastně na tento den musí hodně z nás sledovat televizi?

4.1.2008 v 12:24 | Karma: 17,14 | Přečteno: 1878x | Diskuse| Společnost

Jan Hnízdil

Povídka: Křehký život

Dovolte mi, abych zveřejnil další ze svých povídek... jedná se o partnerskou dvojici, kterou zastihne krutý zásah života. Děkuji za případné komentáře.

3.1.2008 v 12:13 | Karma: 15,57 | Přečteno: 1354x | Diskuse| Ostatní

Jan Hnízdil

EMO, Thinspiration… co přijde příště?

Jistě jste si už v minulosti všimli velkého moderního boomu stylu EMO. Snad každý při procházce svým městem potkal na ulici plno těch věčně depresivních mladých lidí se svou černou image a typickými znaky. Ano, máte pravdu, to je EMO styl. Ovšem naší image scénu zasáhl zcela nový a dle mého názoru ještě nebezpečnější komunita – Thinspiration.

2.1.2008 v 21:46 | Karma: 20,14 | Přečteno: 9093x | Diskuse| Společnost

Jan Hnízdil

Povídka: Důvěra vs. naivita

Zdravím všechny čtenáře blogů idnes.cz, rozhodl jsem se, že se s Vámi podělím o některé ze svých povídek. Moc rád bych si poslechl Váš názor a popřípadě ještě radši vyslechl kritiku. Jak pozitivní, tak negativní.

2.1.2008 v 20:54 | Karma: 12,32 | Přečteno: 919x | Diskuse| Ostatní

Jan Hnízdil

Epigramy pro Idnes.cz

Je mi poměrně jasné, že druhý K.H. Borovský ze mě rozhodně nebude. Ovšem zimní večerní prázdninové večery mi nedaly, a proto jsem se pokusil "zplodit" několik epigramů. Snad se budou líbit... rád budu za jakoukoliv kritiku. ;-)

2.1.2008 v 18:25 | Karma: 14,24 | Přečteno: 1409x | Diskuse| Ostatní